Sparks Fly...
☺ For You ☺
Sunday 2 September 2012 • 03:35 • 0 comments


1st of all , saya minta maaf atas segala salah dan silap saya. 
saya berharap sangat awak boleh memahami kehendak saya.
please awak.. saya nakkan kebebasan.
awak sendiri pernah cakap, 
awak sanggup buat apa jea asalkn saya bahagia.. kn ?
tapi, kenapa skarang ni lain yang jadi?
tak semestinya kalau saya break dgn awak,
kita tak boleh berkawan.
saya minta 1 jea daripada awak..
lepaskn saya. lupakan saya.
saya tak minta lebih.
terima kasih untuk segalanya.
halalkn makan minum dan segala apa yang awak pernah bagi kat saya.
walau apapun, saya sayangkn awak ..

❤ capital M ❤
 




Disclaimer
No harsh word please !


Hello, just call me fasya. No copycats allowed!



Welcome To My Page




Time Machine
let's get back...



Credit Card
Big clap for them...


Skin by : Me Fasya
Picture take from : We Heart It
Big Helped : Them