Sparks Fly...
>.< !
Tuesday 17 July 2012 • 23:48 • 0 comments

olaa :) hum , hi korang . sejak kebelakangan ni fasya mudy jea .. fasya takod sgt ape yg fasya fikirkan ni akan jadi kenyataan . fasya tana bnd tu berlaku . fasya tatahu nak buad ape . hum .. fasya tabole nak berhadapan dgn masalah ni . fasya geram sgt dgn manusia tu ! tapaya menyibuk la kn >.< jage diri kau jea ckop la . tapaya na tunjuk baik sgt ! eee , tgok la . kalo btol2 terjadi bnd ni , fasya tak teragak2 nak pegi jmp kau . lantak la kau muda or tua sekalipun . faktor umur tak penting pun dlm hal neh . fasya nak tengok sejauh mane kau akan jd cemtu . dala gemuk , pendek lak tu . heish .. saba jela dgn kau neh . agak2 aa siked . jage la adab kau . bkn main melebih-lebih lak aku tgok kau . da ade anak bini tu , jage la anak bini kau jea . saked btol hati aku . please la weh . jgn pena kacau family aku . aku tahu pangkat kau lagi besa . kau bole buad ape jea yg kau nak . kalau kau nak buad dgn org lain aku tak kisah . tp kalo da melibatkan darah daging aku .... hum , sanggup kau hancurkan hubungan org lain kn ? kau ni manusia or sebaliknyea ? fedup aa dgn perangai kau ni ! aku takkan pernah maafkn kau yea capital H . sumpah aku benci kau !

Disclaimer
No harsh word please !


Hello, just call me fasya. No copycats allowed!



Welcome To My Page




Time Machine
let's get back...



Credit Card
Big clap for them...


Skin by : Me Fasya
Picture take from : We Heart It
Big Helped : Them